Najbardziej Lubiany Nauczyciel

Tutaj możecie rozmawiać o wszystkich sprawach, które dotyczą naszego miasta i powiatu.

Moderator: Staszow.com

Najbardziej Lubiany Nauczyciel

Nieprzeczytany postprzez Nieznajomy » niedziela, 4 kwietnia 2004, 09:36

No myślę że ten temat bedzie skierowany do uczniów szkół ze Staszowa. Prosimy o wpisywanie wybranego nauczyciela i podanie czrgo on uczy i w jakiej szkole :) :) Ciekaw jestem kto zostanie tym nauczycielem :)

no to moimi ulubionymi nauczycielami sa : 1.p.Rafał Konat z Gim2 (W-F) 2.p.Beata Ptak z Gim2 (Historia) oraz 3.p.Anna Kuczyńska z Gim2 (Biologia) a jakie są wasze typy jestem ciekawy

Nieprzeczytany postprzez Nieznajomy » niedziela, 4 kwietnia 2004, 12:00

Ja znam tylko p.Roberta Kufla bardzo fajny jest :):)
Nieznajomy

Nieprzeczytany postprzez Samar » niedziela, 4 kwietnia 2004, 19:02

1 Pani mgr Joanna Balicka (j. polski)
2 Pan mgr Robert Kufel (historia)
3 Pan mgr Rafał Przewoźniak (chemia)
4 Pan mgr Jarosław Cichoń (w-f)
5 Pani mgr Aneta Barańska (fizyka)
Ostatnio edytowano niedziela, 4 kwietnia 2004, 19:34 przez Samar, łącznie edytowano 1 raz
Samar

odp

Nieprzeczytany postprzez 17-stka » niedziela, 4 kwietnia 2004, 22:22

a ja powiem tak w gimnazuj to chyba Pan Witkowski (cenne rady i zawsze pomocna dłon uczył mnie informatyki)
mile jeszcze wspominam Panią Krygowska :) super kobietka :D :)
a w liceum(Koszarowa) Pan Robert Kochanowski (informatyki mnie uczy) :wink: (zawsze pomoże i doradzi)
hmmmm kto jeszcze :P Pani Janas(biologia)sympatyczna i miła zawsze pomoże :)

chyba tyle :P
17-stka

Nieprzeczytany postprzez Pucu » wtorek, 6 kwietnia 2004, 16:47

No widze zę pan Kufel cieszy się popularnością ale chyba ktoś tu zapomniał o najlepszym nauczycielu z Gimaznjum nr 1 a mianowicie o panu Bogdanie Rogodzińskim :D a tak po za tym to:
J.Cichoń (W/F)
R.Przewoźniak(Chemia)
A.Skubera(Biologia)
R.Kufel(Historia)
oraz pani Lipczyńska(Angielski)
Pucu

Nieprzeczytany postprzez James » wtorek, 6 kwietnia 2004, 23:25